Dagen

Mötte en gammal kompis från språkresan jag gjorde 2007. Det var riktigt mys att sitta i parken och prata lite minnen. Vi har inte setts på 3 år men trots det var det som om vi setts igår. Kul! :)
Därefter mötte jag upp Gisa, Ebba och Erika. Vi satte oss på Cafe Moda och pratade lite om Cannes och annat skoj. hehe. ;)
Imorgon bokade jag in tvättstugan, börjar bli dags nu. Inser att det inte kommer tvätta sig själv och börjar få lite smått panik i vad man ska ha på sig på dagarna. Sedan ska jag försöka ta mig i kragen och åka och kolla på en ny dator i veckan. Blir GALEN på denna. Vi har haft det riktigt bra i dessa 6 år men nu är det dags att vara otrogen med en nyare, snabbare och finare dator. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0