Helgen

Har haft en sjukt rolig och mysig helg som jag önskar inte vore slut.
Började ju med utgång i fredags med mina jobbarkompisar. Vet inte varför jag aldrig lär mig att de alltid vill supa mig under bordet... Denna gång lyckades de iaf inte utan blev själva helt packade. :) Sa jag inte att hämnden är ljuv!? Fick däremot ta mitt ansvar och ta hand om situationen också. Det var lite segt. Sov heller inte många timmar för det var värmebölja och säkert 20-25 grader under natten. Jobbigt!
På lördagen hade mina underbara vänner planerat något bus så fick order om att befinna mig på en adress till klockan 16. Erika, Gisela och Ebba hade ordnat en jättegod middag och så fick jag superfina presenter. De lyckades också skrämma livet ur mig eller egentligen var det inte de utan Alex som fick mig att skrika som en liten tjej. Han hoppade fram med gitarren och började sjunga ja må hon leva när vi satt och pratade i vardagsrummet. Haha! Sedan satt vi på balkongen några timmar och spelade och sjöng. Länge sedan jag skrattade så mycket. :D
Efter det gled vi tjejer ner till Kungsan och spanade in Sean Banans rumpa, Flo Rida's abs(!) och Rigos bling bling. Allt avslutades med ett glas rosé i den stekheta sommarnatten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0