Kaaaaaos

Nagelmålningen skedde hemma hos Sara, sov hos henne från fre-sön. Otroligt mysiga tjejkvällar med ansiktsmasker, massa film och svullning. We liiiiike!!
På söndagen gick jag upp och jobbade. Började 12 på restaurangen och det var fullt ös hela dagen! Vi hade ett helt fotbollslag på besök och nya gäster kom det hela tiden. Jag satt inte en minut! Stress! Vi hade så mycket att göra så när vi stängde kl 22 skulle vi gå och äta.
Michel och jag gick till ett kebabställe vid skanstull. Det sjuka är att när man inte ätit på så länge så är man hungrig men endå kan man inte äta så mycket. 
Därefter kom Dejan och Filip å vi drog till Kleins där vi va tills de stängde kl 03. Dejan hade bil och jag sa kör hem mig men det slutade med att de där tre idioterna körde mig till huddinge och jag fick sova där. Kändes rätt segt att betala taxi och pendeln gick ju inte så hade inte mycket till val. Idag sov vi, åt och tittade på film. Sedan TVINGADE jag dem att köra mig hela vägen hem till dörren. Kidnappar man någon får man stå sitt kast dagen efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0