Paus

Det var skönt att få sova ut idag men vaknade endå ganska tidigt och kände mig rastlös. Efter att ha haft fullt ös i flera dagar kändes det lite som att klättra på väggarna när man inte hade något att göra.
La mig efter en lång vilostund på balkongen och solade en timme sen gick jag ner och shoppade lite på Fältan. Det fanns ganska bra reagrejs kvar. :)
Mötte sedan upp Ebba för en kaffe och så gick jag med henne till GIH där hon skulle hämta upp några barn som hon är barnvakt åt.
Nu tittar jag på Sverige - Skottland och laddar inför imorgon. Jag och Gisela ska åka till Motala över dagen och bada. På hemvägen ska vi förbi hennes landställe i Råby och fiska kräftor, något jag velat göra så länge jag kan minnas. Ska bli kalaskul!


Ut på vägarna med lilla Bettan igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0