Update

Trött!!! Så kändes min kropp igår... Vi kollade på matchen i huddinge som slutade 6-2. Nynäsbönderna krossades! =D Huddinge var överlägsna och höll tempot ganska bra. Kul att se att det finns lite krut i killarna.
Efter matchen drog vi alla hem till Robin där vi kollade OS hela natten. När Sverigematchen skulle börja vid 6 var man dock ganska trött... Sov ca 20 min. Sedan hade H&M på Fältöversten nyöppning vilket jag och Gisela hade planerat gå på. Trots bristen på sömn tog vi oss till H&M och ställde oss i kön. Vi trodde att de skulle öppna 10 så när klockan vad 10.05 och de inte öppnat fick vi reda på att de öppnade 11. Jag sa bara "Nu går vi hem" och så vände vi och gick. Haha!
NU ska jag däremot till H&M och sedan blir det fika med Emma. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0