Aouch!

När man vaknade imorse var huvudvärken inte barmhärtig. Fy fasen vad onte det gjorde, bara att dricka lite och somna om.
Steffi och jag hade en supermysig kväll! Vi satt först på min balkong (det blev ju så fint väder) och åt lite mat och drack vin. Vid halv 12 tiden åkte vi in till Gamla Stan och satte oss på After en stund. Blev uppraggade av några wannabe kriminella typer som snackade om sina "para"... Så jag och Steff drog vidare till Kleins. Det är verkligen ett trevligt ställe! Vi dansade, drack drinkar och hade superkul hela kvällen. Sedan började det ju ösregna... Men världens bästa bartender körde hem oss. Det är Michels barndomskompis, sätter mig inte i en bil med vem som helst! Hehe.
Nu blir det donken med Ebba. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0