HELG!!!!! =D

Igår jobbade jag och sedan mötte jag upp Michel och hans kompis Marco. De hade suttit på djurgårdens sjöcafé sedan 2 så va lite på lyran när jag kom men kul hade vi! Haha man får maximalt med skrattrynkor när man är med dem. Vi satt kvar där till 10 tiden, då började det regna så vi åt kebab och sen åkte jag hem. Började 8 imorse och huvet dunkade lite... Sista rundan blev till tre kvällen innan.

Imorgon jobbar jag på restaurang 91:an från 10-23. Fjällan ska komma dit å käka och kolla på matchen och sen kommer Gisela (ev Ebba och Erika också) och säger hej. Ska sova ute i Huddinge för på söndag ska vi dra å bada. :D Sååååå skönt med bil för en gångs skull!! Slippa tänka på tåg och bussar och crap. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0