Skyview

Visste ni att om man slår på en vattenkran och låter den rinna skulle det ta 40 år att fylla Globen... Haha, sådan fakta fick man höra i den lilla filmen som visades innan man åkte upp i bollen. =)
Man såg otroligt bra där uppe men det jag nog inte den vackraste utsikten över Stockholm. Skinnarviksberget klår globentoppen alla dagar!
Ringde till hotllet i Norge idag... Hade låtit det ringa ganska länge så blev väldigt förvånad när de svarade. Enligt Gisa lät jag rätt kaxig. Tror de berodde på att jag oroade mig för att jag inte skulle förstå vad de sa och skulle behöva be dem prata engelska. Jag fattade dock allt och fick svar på mina frågor. Supertrevliga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0