Tråkigt avslut.

Denna dag har varit otroligt lång... Började med frukost i Huddinge C med Gisela och Anna, mys. Vi shoppade lite och sen åkte jag och G och badade. Det var otroligt skönt trots att jag lyckades trilla i och få till något sorts magplaskliknande fall, la mig typ på vattnet. Hehe.
Fjäll kom och hämtade oss för han sa att de va match kl 16 och vi kunde se den på Oleary's. När vi kom till Olles visade det sig att matchen först började 18. Lite halvt på skämt sa Viktor "men vi ser den på stadion då". Å så blev det. Vi tog bilen in till stan, ställde den hos mig och gick till stadion och såg matchen. Verkligen inte kul med förlust (2-0).
Efter matchen gick vi till en grekisk restaurang på Valhallavägen där vi fick vänta på maten i 40 min. SEGT! Planen var sedan att jag skulle gå ut med Vendela och hennes kompis Angelica. Påklädd och sminkad var jag redo at gå när jag fick otroligt ont i magen så de va bara att ta bort sminket och hoppa i säng. Tror fan de va den där maten på greken, mitt kött var inte helt genomstekt... Sjukaste var att vi talade om dålig mat och hur man blivit dålig av mat innan vi fick vår mat och jag sa att jag ALDRIG brukar bli sjuk. Haha, rätt åt mig antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0