Work

Hade det jättemysigt i Finland med mamma och släkten. Det blev bad, bröllop och bondost. =)
Eftersom jag inte träffat min mormor och morfar på över 1 år blev det ett otroligt lyckorus när vi väl sågs. Sorgligt nog vet jag inte när vi ses igen, det är så mycket som ska klaffa för att man ska kunna åka dit...
Ska försöka komma igång med min träning och sköta mig. Efter en tur till Finland med en MASSA mat behövs det verkligen. Skärpning!


Nu är det iaf storstan som gäller ett tag. Jobbar mån-tors på sälj jobbet och fre-sön drar jag långpannor på restaurangen.
Har börjat titta på nytt jobb till hösten och sett ett par som jag ska söka till. Ikväll blir det hem och fixa CV:t men först ska jag förbi pappa för han fyller hela 69 år idag. Jag vet, min pappa är gammal men det är ju jag med. ;) Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0