h-dag

Hemma idag...

Kan ju berätta lite om vad jag ska göra i sommar.
Åker till Finland på bröllop i juli, en liten mysig weekend med mami. Har inte varit där på länge så ska bli otroligt kul att träffa momi och mofi! Saknar dem.
6:e augusti händer något spännande och skrämmande, Gisela och jag ska bila till Norge (eller jag ska köra)... Vette tusan hur det slutar, i ett dike? Ne men vi ska dit å hälsa på lite vänner och så fyller jag ju faktiskt 20 då. Så ser ni en wannabe turkburk på vägarna då är det nog vi. Galet!!! =)
När vi kommit hem därifrån dröjer det inte länge innan Ebba, Gisela, Erika och jag drar till France och Cannes. Vi var där förra året och det va kickas kul! Så ser verkligen fram emot denna resa också. Playan, party och shopping i ett par dagar är aldrig fel.

Kommentarer
Postat av: Leia

fin bild!

2010-06-22 @ 14:13:58
URL: http://novembervind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0