WARNING!

Har haft en kaosartad dag på jobbet, inget har funkat!! Skönt att den nu är över...
Vill slänga ut en FET varning till alla som ska ut i trafiken imorgon... Jag ska köra bil!!! Citytrafiken lär vara kaos och jag som haft körkort i 4 månader ska ut med jobbets bil. Tror ni jag känner mig stressad!? Vet inte hur detta kommer sluta, hoppas bilen har rejäla airbags och att folk går på trotoarerna.
Efter jobbet ska jag på en studentmottagning, ska bli kul. Jag har inte träffat henne på sjukt länge men det brukar alltid vara lika kul att höra vad hon haft för sig. =)

Kommentarer
Postat av: Erika

Ta det bara lugnt gumman så kommer det att gå jättebra ! =D

2010-06-09 @ 21:46:45
URL: http://erikasorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0