100525

Jobbade till tre idag så de va skönt. Mötte upp Gisela och Rachel som hade fått sluta tidigare.
Gisela skulle gå och hämta ut sin mobil som varit på lagning (1 månad gammal).
Killen på Phone house var nog den drygaste jag mött på länge. Vi hade gått ut ur butiken när Gisela märkte att alla hennes kontakter va borta så vi gick in igen... Killen visade lite slappt att hon skulle gå in "där och där", sen kunde hon fixa det själv. När vi kommer ut ur butiken går vi in där men hittar inga kontakter. Gisela vill gå till en annan butik men jag tog mobilen, tågade in och sa (så torrt och kallt jag kunde) "-Ursäkta mig men kan du visa helt hur man gör?". Han tittade på mig som om jag vore en dum blåst blondin men det va inte så enkelt för han fick be om hjälp av support och hela prceduren tog minst 20 min. Han trodde verkligen han va mannen hela dan med sin feta klocka och "snygga" kostym. Blir så trött på dålig service! Kan man inget om mobiler ska man inte jobba i en telefonbutik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0