Då va man hemma igen

Det kändes tungt att lämna landet imorse. Att släppa alla måsten och allt stan för med sig var något av det skönaste jag gjort på länge!
Vi åkte iväg på fredag kväll... Killarna hade svårt att hålla tempot men snälla som vi va så väntade vi in dem. Väl framme hade vi en kul kväll med musik, fia-spel, tatueringar och lite dricka. =)
Lördagen bjöd på pangväder så vi spenderade hela dagen i solen. Gräsmattan klipptes, jag körde rallybil, 5-kamp och grillning är bara lite av det vi gjorde. Just det, vi fick tusen myggbett också! Hur gick det med brottningen då... Tyvärr bangade Gustav, tror han blev lite rädd efter att jag va så bra på att skjuta luftgevär. Stackarn.
Idag var det städning som gällde och sedan hemfärd. Är väldigt trött så tror inte det blir några problem att somna ikväll. Låg vaken rätt länge inatt och oroade mig för åskan. Inte kul!
Imorgon börjar jag jobba. Insåg idag att jag från och med nu ska jobba i 50 år. Hur glad blir man inte av det...? Suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0