Gjort e gjort

Gick upp ganska tidigt imorse och begav mig till friören. SÅ skönt att få ordning på fluffet igen. =) Blev nöjd men som alltid känns det som hon klippte mer än jag sa. Va lätt det skulle va om man bara kunde ta fram rakapparaten å gå loss, det kan liksom inte bli fel då...
Efter frissan gick jag till Fältan, mötte upp mami och köpte lite smått och gott. Sedan gick jag till Ebba och åt lunch, köpte sjukt god thaimat. Mums! Vi åkte sen in till stan och träffade Ebbas kompis Henke som skulle köpa nya kläder. Herravdelningen bjuder verkligen på mer än kläder vll jag lova. Sedan belv det yoghurtglass i gallerian och därefter hemfärd.
Sinnesstäming just nu: ROCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0