Halvdöd

Äntligen hemma efter en sinnessjuk gårkväll... Sara och jag åkte ju in till stan, Theodoras på Fridhemsplan blev det. Danssugen som Sara är efter en drin tänkte vi at vi går till det centralaste som finns, The Bridge. Haha, det var typ vi och 10 andra på dansgolvet till en början därefter blev vi 5. Men det var riktigt skönt att flippa ur lite till musiken. Inga hämningar, köööör bah!
Efter det skulle vi möta upp mina jobbarkompisar (från restaurangen)...
Vi skulle ses vid BK på Vasagatan. Sara och jag har precis satt oss ner med maten när de ringer och säger att de sitter i en bil utanför. Det var bara å packa ihop och gå ut. Haha! De skulle ju självklart också äta så vi åkte till Tullfritt vid Norrtull. Nu kommer det dumma!
De skulle köra hem mig och Sara... Jag bor 10 min från Tullfritt och Sara bor ute i Solna. Jag sa men kör hem mig och sen Sara. Men nej nej de skulle först köra Sara och sen mig (total omväg).
När vi väl droppat av Sara och är i Solna beslutar de sig för att kidnappa mig och kör ut till Huddinge där de bor. Kul! Så jag va fast i ett område i Huddinge jag aldrig varit i förr (idag insåg jag att pendeln låg 5 min bort). Det var bara att gilla läget så satt uppe och spelade vändtia till 7 på morgonen.
Men hämnden är ljuv, jag ska nog sätta dit dem en dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0