It's on!

Med hänvisning till detta inlägg så är jag just nu väldigt taggad på att ta ett kickboxningspass (som på den gamla goda tiden)...
Har blivit utmanad i lerbrottning och jag är inte den som backar eller ger mig. Gustav tror att han kan vinna över mig (visst han kanske tränat hockey i X antal år, gått på gym och är vältränad som en militär) men då har han inte träffat MALINS JÄVLARANAMMA! Jag tar viljestyrka till en helt ny nivå. =P
Jag ska be någon stå med kameran i högsta hugg så bevis finns. Å att han skulle förlora för att inte göra mig illa visst han kanske mesar men när han inser att han inte kan vinna så lätt får han nog ta i och då kommer förlustan kännas ännu mer... Aooouch!!! Feeel the buuurn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0