Vad är oddsen!?

Här om dan fick jag en film skickad till mig på DIF hockey som körde träning vid hammarbybacken. Upp å ner, upp å ner sprang de!
Imorse står jag och väntar på en säljare som skulle hämta upp mig vid globen. Han va försenad pga trafiken så väntade kanske 30 min... Jag tittar över på andra sidan gatan och ser några killar som ser bekanta ut då kommer veteranerna från DIF jobbande. Jag blir lite glad och tänker typ "vad kul att se dem". Två minuter efter kommer resten av laget springande. Shit va coolt tänkte jag! (ja, aningen nördigt)
Nu då, bästa! 10 minuter senare kommer de joggande på min sida. Först veteranerna och sen resten. Man e inte så kaxig när 10 hockeykillar kommer rusande mot en. Jag log som solen själv och kunder inte sluta le på 1 timme. Inget klår utsikten av hockeyrumpa på morgonen! HAHA! Vill ni gissa att jag hade en bra dag efteråt... :P

Kommentarer
Postat av: Erika

"Inget klår utsikten av hockeyrumpa på morgonen!" HAHAHA Malin du är för schöön! ;)

2010-05-27 @ 20:40:57
URL: http://erikasorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0