Back in town

Efter 8 långa timmar på vägen är jag äntligen hemma. Eller äntligen är fel ord för hade gärna stannar lite till i Norge. Har verkligen förälskat mig i den staden med alla små mysiga gator, bryggan och allt kos.
Igår blev det bio och inte bowling, vi såg The Social Network "facebookfilmen". Helt okej rulle, spännande att se hur det gick till när allt skapades men va aningen svårt att hänga med utan svensk text, de snackade sjuuukt fort. Hehe. Efter bion gick Gisela, Lina, Viktor och jag ut å åt på Harbour. Kanske inte godaste jag ätit men de slank ner när man va hungrig.
Idag har vi stuttit i bilen hela dagen, Lina körde som en gud! Stannade på vägen och åt pytt i panna. Mums! :)
Nu blir det snart sängen, är väldigt trött och ska upp tidigt imorgon för att lämna bilen hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0