Heldag.

Igår efter mitt fina inlägg med musik blev jag hämtad av två kompisar. De är verkligen roligaste killarna i världen, kan liksom inte låta bli att le när de säger nåt. De är guld värda helt enkelt! Sov över där, kollade på fotboll lite film och somnade va verkligen helt slut.
Idag vaknade vi och tittade på någon jättekonstig film som hette Machete, sjukt blodig å äcklig. Jag flydde till Gisela vid 1 för att växla pengar och hämta bilen hos pappa. Vi åkte till IKEA och åt köttbullar, shoppade loss totalt och sedan åkte vi till City Gross och Systemet. Tror aldrig jag köpt så mycket grejer på IKEA som jag gjorde idag. Det blev glas, stekpanna, ljus, servetter, lampor, dörrmatta, köksredskap m.m....
Nu har jag precis packat klart och ska göra mig iordning för resan imorgon. Upp vid 6 för att fixa de sista och sedan rulla iväg å hämta tjejerna.
Blir nog ingen bloggning på ett tag om ja inte lyckas sno en dator i Norge. Vem vet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0