Hurtigt

Gårkvällen innebar ju mys men idag gjorde jag nåt helt annat! Mitt rum såg rent ut sagt fördjävligt ut så det blev till att storstäda. Vika kläder, sortera papper, sortera smycken som trasslat ihop sig, hitta skor i olika delar av rummet, dammsuga, torka och skura. Nu är mitt rum skinande rent och ska verkligen anstränga mig så det inte blir stökigt igen. Jag tycker om att ha rent och städat runt omkring mig problemet är bara att städa är det tråkigaste jag vet! Haha.
Belönade mig själv med fotbad, nagelmålning, ansiktsmask och sushi. Perfekt avslutning på kvällen då mitt rum nu doftar rosor och jag snart ska krypa ner i min nybäddade säng. Häääärligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0