Nu e de kallt.

Jag blir tokig på denna kyla, vill bara ligga under täcket hela dagen. Värsta är att det kommer bli värre...
Helgen bestod av jobb jobb jobb.
Hade lite problem med några gäster på lördagen vilket resulterade i att jag fick en smäll av en tant och hon blev utburen av mig. Sånt som händer. Åkte till Ebba efter jobbet för att gratta henne, hon hade 20-års fest.
På söndagen gick jag ut och tog en drink efter jobbet och sen åkte jag hem och sov. Mamma kom hem mitt i natten, hon va äckligt brun och glad.
Idag har jag varit hos doktorn, träffat Gisela, klippt mig och träffat Jenny. Gjorde köttfärssås idag som tro det eller ej blev god! Framsteg!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0