heldag

Det blev en heldag på NK med pappa idag. Vi åt god lunch, shoppade lite och hade det bara mys.
Min pappa är lite knäpp ibland, han kan få ideér som att helt plötsligt gå att titta på en bil eller springa in på en auktion... Spontan, gillar det. Idag blev det till att titta på bil. En audi A1 närmare bestämt.
Pappa är så skön för han vet att jag har bilintresse så mitt ord väger rätt tungt. Personligen tycker jag att det är en riktigt fin bil, finns bra motor i och den är betydligt skönare än den vi har nu. Tyvärr tycker jag bakpartiet ser lite halvmongo ut.
När jag sa deet till pappa sa han bara: -Ja men det kommer du ju ändå köra bort efter en vända på stan. Kul, kul pappa... Största problemet han har är att han vill ha den större motorn men den vill han inte att jag ska köra för han vet att jag gilla å gaaaaaasaaa!!! :D
Någon bil blev det inte idag men skulle inte förvåna mig om det blir någon nästa gång. En väska hittade jag iaf, riktigt nöjd!




Älskar pussmunnarna i fodret! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0