Utgång!

Kom nyss hem efter en otroligt mysig dag med Jenny. Jag gick och hämtade henne på hennes jobb och så gick vi till café 60 där vi fikade i solen. Sedan blev det lite shopping på stan, provade Levis nya jeans... De va jättesnygga och sköna men störde mig på att de inte satt helt slimmat vid knäna. Avskyr när det blir korvigt där och okej på ett par jeans förr 300kr men betalar jag 900 spänn för ett par jeans ska de sitta PERFEKT! Så det blev inget köp.
Nu ska jag göra mig lite iordning för ska ut med Vendela ikväll. Planen är drinkar och chillhäng men vi får se vart kvällen för oss, brukar bli lite bus på klubbar endå. Vi brukar starta på After och sedan jobba oss in mot stan, vanligtvis avslutas det på stureplan. Vi får se helt enkelt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0